Re: W ko^1cu jest BX6 ??

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.com.pl)
Data: Mon 20 Apr 1998 - 11:33:55 MET DST

Aleksander N. napisal (-a) :

> Mam pytanie gdzie można kupić w POLSCE płyte
> Abit BX6.
> Ewentualnie jak to kupić przez internet i jakie są opłaty
> dodatkowe ,cło ,transport .
> Cena podana przez producenta to 185$,
> czyli na nasze 650 zł,wydaje się że tanio.
> Co o tym myślicie.

Nie wiem gdzie w Polsce mozna kupic Abit'y ale cena wydaje sie byc realna bo
ASUS P2B (na i440BX oczywiscie) kosztuje u nas $201 + VAT.
Przy wysylce UPSem jednej plyty z zagranicy koszt transportu i ubezpieczenia,
cla, podatku moze wyniesc nawet prawie drugie tyle co sama plyta czyli
jednostkowo nie oplacalna impreza. Z drugiej strony nie napalal bym sie tak
jeszcze na plyty z BXem, moga wyjsc jeszcze jakies kwiatki (plyty z i440BX
maja tez nowego PIIX'a - PIIX4E co tez podnosi ryzyko kupna super-nowej
plyty).

Piotrek