Re: Odp: Kontroler FDC swiruje

Autor: Zbigniew Klos (zklos_at_lucent.com)
Data: Mon 20 Apr 1998 - 09:16:27 MET DST

Unique wrote:

> dyskietkach - a

> Prorok jaki czy co? Skad wiesz?

Tez sie mialem spytac czy masz 5x86/133 ale juz sie ktos spytal i dales
twierdzaca odpowiedz. Otoz takie efekty wystepuja b. czesto jesli uzywa sie ww.
procka na plytach do niego nie przystosowanych (czy w instrukcji do plyty jest
on wymieniony a jesli tak to czy jumpery dobrze ustawione ?). Poza tym jest to
czesty objaw przetaktowywania tego procka na 160MHz.

Zbyszek Klos