Re: Skaner i rozpoznawanie textu - terra incognita

Autor: Majcy (majcy01_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 20 Apr 1998 - 08:21:53 MET DST

Bartłomiej Kosik (B.K.) napisał(a) w wiadomości:
<6he0f6$ed0$7_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...

>Ciekawe, nie wiedziałem że 12000 SP to stary sprzęt....
>[ciach]

Mój Post był czysto informacyjny, ale tak z drugiej strony w Niemczech
nowość już to nie musi być. Tam rzeczy szybciej się starzeją niż u nas i
jest większa konkurencja wśród hurtowników. Jeżeli faktycznie ta drukarka to
świerzy towar, istnieje taka możliwość, że polscy sprzedawcy chcieli na niej
zarobić dodatkowy grosz ,jako na extra nowości. Za miesiąc ceny spadną i u
nas.
Istnieje jeszcze możliwość, że trafiłeś na promocyjną sprzedaż nowego
towaru. Sprawdź w Niemieckich katalogach ile ta drukarka stoi i porównaj do
cen w Polsce.
A tak w ogóle, skoro tak dobrze się na tym znasz (AE), to zapewne sam wiesz
najlepiej, dlaczego kupiłeś tak tanio i nie pytaj się o to innych.

Majcy (też AE)