Re: Re: Przepłacił... zdrowiem.

Autor: Dupcio (dupcio_at_kki.net.pl)
Data: Mon 20 Apr 1998 - 07:46:51 MET DST

On Sat, 18 Apr 1998 22:44:18 GMT, terpio_at_friko.onet.pl (Jacek
Sitowski) wrote:

>Ciekaw jestem, jaki wpływ na finansowe wyniki Optimusa będzie miała
>tak niecodzienna reklama. Swoją drogą, czy ktokolwiek słyszał o takich
>wypadkach jak opisany?
>
>--
Chodzi Ci o caly list czy tylko fragment tu przytoczony?
Bo jesli o fragment to owszem - jakies zwarcie w zasilaczu czy cos
takiego + brak uziemienia (mam kontakt bez bolca) + niechcacy
dotknalem rury idacej do kaloryfera = bzzzzz...

Tomek "Dupcio" Dubilis
dupcio_at_kki.net.pl
UIN:9503463