Re: Jak chronic poczte?

Autor: Harry (misiektt_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 20 Apr 1998 - 03:29:03 MET DST

Witaj Andrzeju. Wlasnie odebralem kilka nowych postow
(w tym kilka Twoich) i w zwiazku z wczesniejsza dyskusja
na temat PGP mam pytanie: czy Twoja odpowiedz o temacie:
"Re: Czy wiesz, ze..." jest rzeczywiscie Twoja, czy tez moze
ktos sie pod Ciebie podszywa? (brak w niej PGP) :-)
Watpliwosc ta nasunela mi sie w zwiazku z tym, ze twoje posty
ZAWSZE sa zaopatrzone w PGP.
Zreszta, nawet gdyby tak bylo, to i tak nie wiedzialbym czy Ty to
Ty, bo nie mam zielonego pojecia na temat uzywania tego s(z)yf(r)u.
Pozdrawiam i mam nadzieje, ze nikt nie watpi, ze ja to ja. ;-)

--
         Harry (Misiek)