Re: Podkręcenie 200 MMX

Autor: Jarek Andrzejewski (jareka_at_dawid.com.pl)
Data: Mon 20 Apr 1998 - 01:06:52 MET DST

>Hmm tu nie bylbym taki pewien. Pentium zwykle mialy, ale MMX... Widzialem
>juz trzy spalone Pentium MMX biegaly sobie bez wiatraczka ale z radiatorem
>( taki jeden enteligentny tak sobie wymyslil a ze radiator byl maly ...
>@#$@# :))) ) i wydaje mi sie ze z ta blokade przed przegrzewaniem jest cos
>nie tak...
To mi się lepszy numer trafił. Komputer u klienta pracował przez ok. rok bez
problemu, ale ostatnio zaczął się resetować co jakiś czas. Najpierw pogrzebałem w
BIOSie, a gdy to nie pomogło, otworzyłem pudło. W środku jakaś płyta NN a w niej
procesor Cyrix/IBM 6x86 120MHz, na nim radiator o wysokości jakichś 5mm. Wentylator
był również, tylko, drobnostka, ktoś zapomniał go podłączyć do zasilania i się,
biedaczek, nie kręcił. Resztki pasty silikonowej występowały w postaci proszku, a
poza tym zostawiły śliczny kwadratowy czarny ślad na blasze.

-
Jarek Andrzejewski
* nie odpowiadam na anonimowe listy prywatne *