Re: Hakerzy tacy jak my !!!

Autor: Zbigniew Jatkowski (zibek_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 20 Apr 1998 - 01:16:53 MET DST

On Sun, 19 Apr 1998 20:45:16 +0200, "MTer" <mter_at_friko2.onet.pl>
wrote:
ciach...
>Niejaki micha schobben wyslal mi fajny liscik , w ktorym z cala =
>uprzejmoscia
>poinformowal mnie zebym nie zadzieral z NAJLEPSZYMI hakerami na swiecie =
>( ma poczucie humoru ) .
Fajnie, tylko co to kogo obchodzi?

ciach...

>No wiem ze moze mi sendnac nuka ale co poza tym ?
Co to znaczy sendnac nuka? Jesli chodzi o WinNuke'a to sie go nie
senda ;)

>Jak ktos chce go nuknac to podaje adres PSIANG98_at_YAHOO.COM
Znajac e-mail mozna co najwyzej zbombardowac gosciowi skrzynke
Mailbomberem, a nie... nuknac? BTW co to jest nuknac?

ciach...

ROTFL Chyba tytul postu powinien brzmiec:
Chakerzy tacy jak my
 :)))

Powodzenia w SENDANIU NUKA!
ROTFL

PS
Nie jestem Chakerem, ani tym bardziej Hacker'em ale nie moglem sie
powstrzymac. ROTFL

Zbigniew Jatkowski
www.polbox.com/z/zibek1/
UIN 10770700