Monster i okienko (i nie tylko...)

Autor: Toomy'eM (tmachals_at_infoserv.ii.uj.edu.pl)
Data: Sun 19 Apr 1998 - 22:26:25 MET DST

Witam,

        Wlasnie sciagnalem sobie edytor poziomow Qoole. Jest tam wersja
WinQoole i GlideQoole. Uruchomilem sobie te pierwsza wersje, wczytalem
przykladowa mape i uruchomilem tryb walk-through. O zgrozo ! Na moim
pentium 200 i 64 mb ram'u ledwo toto dzialalo !
        W zwiazku z tym niewiele myslac uruchomilem GlideQoole, wykonalem te
same czynnosci, ale rendering ustawilem na 3dfx. I co widze ? Mam oto
przed soba okienko chyba (na oko) 640x480, w nim wczytana wlasnie
mape, ale... wszystkie teksturki slicznie filtrowane i rozmyte !!! No
i teraz dziala to o niebo (lub nawet dwa) lepiej. Spokojnie moge
poruszac sie po mapie. Skacze naprawde niewiele.
        I co ? A podobno Monsterek nie potrafi dzialac w okienku !!! Moze mi
to ktos wytlumaczyc ?
        A tak przy okazji. Gdzie moglbym znalezc jakis tutorial do obslugi
Qoole'a ? Nigdy wczesniej nie mialem do czynienia z tego typu
edytorami. Moze ktos cos takiego opracowal ?

Dzieki,
pozdrawiam

--
Tomasz "Toomy'eM" Machalski