Re: WKURZAJACE klawisze na klawiaturze Win95

Autor: Grzegorz Szysz/lo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Sun 19 Apr 1998 - 20:56:55 MET DST

"Michal Kasperczyk" <kaspero_at_polbox.com> wrote:

>Ja kupilem nowy komputer z taka klawiatura, ale tak mnie wnerwiala ze
>postanowilem wymienic spowrotem. Musialem dopacic (sic!) ale ten komfort
>warto sobie zapewnic.

pytanie ogolne. czy taka klawiatura ma zdefiniowane kody sprzetowe,
ktore by pozwolily na calkowite programowe wylaczenie dodatkowych
wkurzajacych klawiszy ? bo jak na razie widze tylko jedna metode.

1.rozkrecenie klawiatury
2.podkladanie papierkow lub folii i przyklejenie ich jakos tam
3.ponowne skrecenie klawiatury :)