Re: Przepłacił... zdrowiem.

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 19 Apr 1998 - 12:17:56 MET DST

Jacek Sitowski napisał(a) w wiadomości: <353d11a0.2796514_at_news.onet.pl>...

>Ciekaw jestem, jaki wpływ na finansowe wyniki Optimusa będzie miała
>tak niecodzienna reklama. Swoją drogą, czy ktokolwiek słyszał o takich
>wypadkach jak opisany?

Badania dowodzą że reklama "strasząca" jest nieskuteczna z pewnych
psychologicznych powodów. Takie wypadki to wymysł jakiejś debilnej agencji
reklamowej. Przecież Optiums to składak pełną gęba i nie zmienia tego logo w
bios i napisik

--
====== Przy odpowiedzi usuń xxx-rated z mojego adresu =======
Bart (B.K.)