Re: Przepłacił... zdrowiem.

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Sun 19 Apr 1998 - 19:20:49 MET DST

> Ciekaw jestem, jaki wpływ na finansowe wyniki Optimusa będzie miała
> tak niecodzienna reklama. Swoją drogą, czy ktokolwiek słyszał o takich
> wypadkach jak opisany?

Ja. Moze nie tyle slyszalem, co poczylem. Bylo 160 V miedzy obudowa a
grzejnikiem. Po zerowaniu gniazdka nic nie bylo - jakis idiota wymyslil
, ze gniadko z uziemieniem w normalnym miszkaniu w blokach potrzebne
jest tylko w lazience.

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?