Re: HDD Caviar i Quantum

Autor: Tomasz Krawczyk (tkrawczyk_at_writeme.com)
Data: Sun 19 Apr 1998 - 19:12:04 MET DST


>> Tomasz Jarnot <jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl> writes:
>>
>> > 2. Wymiany gwarancyjne od reki, po sprawdzeniu sprzetu. Dobry serwisant
>> > jest w stanie stwierdzic, czy uszkodzenie jest spowodowane przez
klienta,
>> > czy tez wynika z wady fabrycznej, w czasie nie dluzszym niz 0.5 godz.
>>
>> Niemozliwe. Chyba ze masz na mysli odfiltrowanie takich, ktorzy plyte
>> do 220V podlaczyli (lub cos w tym stylu).
>
>Dlaczego niemozliwe ? Osobiscie jestem w stanie stwierdzic, czy plyte
>klient uszkodzil umyslnie, czy tez nie.
>
Gratuluje !!!! Jestes chyba jedynym takim czlowiekiem na swiecie.
No chyba, ze za umyslne uszkodzenier uznajesz tylko uszkodzenie mechaniczne.

---------------------------------------
Tomasz Krawczyk
tkrawczyk_at_writeme.com
UIN - 1905051
---------------------------------------



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:11:00 MET DST