Re: Przepłacił ... zdrowiem.

Autor: R.Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Sun 19 Apr 1998 - 15:49:40 MET DST

 Drogi J. Filipie,
  widzę, że chcesz reklamę swojej firmy wprowadzić boczną furtką.

  Jeśli tak, to nie rób antyreklamy swojej firmie i naucz się kilku rzeczy.

At 13:16 04-19-98 +0200, you wrote:
>Wprawdzie fanem XXXXXX nie jestem, a wręcz przeciwnie, to winę za opisany
>wypadek ponosi fatalna (!!!) instalacja elektryczna. Prawdopodobie brak
>uziemienia. Poprostu pomiędzy zerem (masą) komputera a kaloryferem powstało

A) podstaw BHP w elektrotechnice.
  Przewód zerowy w kablu nie powinien być połączony z masą
  w komputerze. To jest wina złego połączenia w kablu albo
  złego połączenia wewnątrz zasilacza a nie złej jakości
  instalacji. Gdyby instalacja byla zła toby już dawno
  kogoś prąd szarpnął.

>napięcie 175-220V.
>
>A teraz parę dobrych rad:
>1. W medycynę konwencjonalną nie wieżę i radzę się skontaktować z

B) ortografii. wieża i wiara to różne wyrazy.
   wierzę pisze sie przez RZ

>2. Zawsze należy uziemić źródło zasilania!!!

   Co to dokładnie znaczy ? Wydaje mi się, że piszesz bzdury.

>3. Wszystkie elementy zestawu (komputer drukarka,...) powinny być podłączone
>poprzez listwę zasilająca ( SPARK lub coś podobnego), tak aby wszystkie
>miały masę "w jednej dziurce" a fazę w drugiej.

  Ale to i tak nie ma związku z porażeniem.

>J. Filip Fronczak
>
> XXXXXXX sp. z o.o.
>ul. Kazimierzowska XX
>02-572 Warszawa
>
>(XX-XX) 845 00 XX
>
>J.Filip.Fronczak_at_XXXXX.com.pl

PS Nie zwracałbym uwagi na ortografię bo to jest niezgodne
     z netykietą, ale ponieważ podpisujesz się nie jako prywatna
     osoba (np. uczeń szkoły podstawowej) ale jako pracownik firmy
     to każde słowo przez ciebie napisane na listę jest w pewnym
     sensie oficjalnym stanowiskiem twojej firmy.

--
Romek
~~==__   Pecetologia to nauka doświadczalna   __==~~