Re: Cennik

Autor: Marek Oberman (s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl)
Data: Sun 19 Apr 1998 - 15:15:39 MET DST

From: Andrzej Ława <lawa_at_friko.onet.pl>
To: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
Date: Saturday, April 18, 1998 5:24 AM
Subject: Re: Cennik

On Wed, 15 Apr 1998 00:47:43 +0200, "Bartłomiej Kosik (B.K.)" <bartbk
xxxrated_at_box43.gnet.pl> wrote:

>Owszem, jesteś beton: odporny na wiedzę i trudny do
>zarąbania. Nie rozumiesz idei podpisu PGP a się wymądrzasz.
>Podpis PGP (te robaczk na końcu) to nie tylko
>mój identyfikator. To także (a raczej przede wszystkim)
>SUMA KONTROLNA TREŚCI LISTU (jak głośno mam wrzeszczeć,
>żeby to do takich jak ty dotarło ?).

>PS: "Fałszywy" list (zrobiony twoją metodą) dał
>przewidywany wynik przy weryfikacji podpisu PGP:
>"Bad signature....". Bez mojego klucza prywatnego
>(którego nigdzie nie udostępniam) nie masz najmniejszej
>szansy (przy środkach dostępnych przeciętnemu urzytkownikowi)
> [...]

Ja nie wiem czy Ty jestes nienormalny czy
tylko udajesz? To chyba Ty nie rozumiesz idei
PGP, przeczytales gdzies w CHIPie ze cos
takiego jest i pomyslales, no teraz to
zaden szpieg z KGB mnie nie ruszy i bach
do kazdego listu kupa smiecia.

Jak ktos tu kiedys ktos podal bardzo
madre przyslowie chinskie, gdyby
jedna osoba Ci zwracala uwage, to moglbys
sobie dac spokoj, ale wiekszosc wkurzaja
Twoje _BEZSENSOWNIE STOSOWANE NA LISCIE_
sygnatury PGP. Wiec przestan byc oslem
i zacznij myslec sensownie. NIKT slownie
N I K T zapewne nie sprawdzil Twojej sygnatury
a to dlatego ze na tej liscie nie obraca
sie tajemnicami panstwowymi ani innymi
scisle tajnymi informacjami.

Jesli jednak nadal wydaje Ci sie, ze
ktos nieustannie sie pod Ciebie podszywa
to powaznie warto wysluchac co mowia
lekarze na ten temat. W dzisiejszych
czasach schizofrenie sie leczy z calkiem
niezlymi skutkami, wiec byc moze za jakis
rok terapii uwolnisz nas od swoich mani
przesladowczych i ujrzymy podpis w stylu

Imie Nazwisko
e-mail: bla_at_bla.com
http://bla.bla.com.pl

Czego sobie i innym zycze
Marek
/---------- Marek Oberman ------ Warsaw Poland ----------\
            e-mail: s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl
               WWW: http://www.pesk.org.pl
          Strony o niekompetencji firm, polityce,
              ochronie srodowiska i ekonomii
\-***Strona miesiaca marca`98 wg redakcji WEB Kuriera***-/