Re: Pamięć konwencjonalna - Pomocy

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Sun 19 Apr 1998 - 11:48:03 MET DST

"Mikołaj Krzyżanowski" <kmik_at_friko2.onet.pl> napisał(a):

> Prosze o pomoc , mam za mało pamięci konwencjonalnej do uruchamianie
> niektorych programów.Nie wiem jak ją zwiększyć.

W config.sys wpisz po himem.sys linijkę:
device=c:\win95\command\emm386.exe noems highscan (zakładam że w tej
ścieżce masz emm386)
następnie zamień wszystkie wywołania device na devicehigh a load na
loadhigh.
Powinno pomóc :)

> Prosze o napisanie jak to zrobić jak dziecku , bo nie jestem w te
> klocki za dobry . Zgóry dziękuję - Mikołaj Krzyżanowski

To widać i tak właśnie zrobiłem ...

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
 Zapracujmy razem na twój sukces ...