Re: Raz jeszcze Opti

Autor: Dupcio (dupcio_at_kki.net.pl)
Data: Sun 19 Apr 1998 - 11:34:44 MET DST

On Wed, 15 Apr 1998 16:30:20 +0200, "Krzysztof Szymański"
<chris_at_use.com.pl> wrote:

>Mam karte na Opti 82C931, aby zainstalowac ja to trzeba posiadac aktualny
>plik inf. Najpierw instaluje sie manualnie jeden driver 931drv.exe - winda
>umieszcza driver w innych urzadzeniach a nastepnie po restarcie sama
>odnajduje karte i umieszcza ja w mulimediach.

Dzieki za pomoc. Okazalo sie ze sterowniki windowe (dumnie umieszczone
na dyskietce z driverami w katalogu win95) sa za stare. Po sciagnieciu
ze strony opti nowych jakos opornie (reczne wywalanie z "innych
urzadzen" )poszla.

Tomek "Dupcio" Dubilis
dupcio_at_kki.net.pl
UIN:9503463