Re: Skaner i rozpoznawanie textu - terra incognita

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 19 Apr 1998 - 11:11:19 MET DST

Tomasz Holdowanski napisał(a) w wiadomości:
<3537a501.2912959_at_news.rubikon.net.pl>...
>Razu pewnego a konkretnie Tue, 14 Apr 1998 14:17:27 GMT, "Donatelo"

>W tych granicach miesci sie HP Scanjet 5p (albo 5L, nie pamietam).
>SCSI z wlasna kartka. Doooooobry! Szybki, dokladny, Recognita w
>zestawie (nie wiem, czy nie okrojona - nie sprawdzalem...).

Która wersja?

>Potrafi
>dostosowac sie do mozliwosci Twojej drukarki, co owocuje naprawde,
>pardon, wykurwistym skokiem jakosci wydrukow. Jesli tylko masz
>mozliwosc - pobaw sie nim. Ja zrozumialem, na co idzie te dodatkowe 10
>baniek w porownaniu z Primaxem cz Mustekiem: na Jakosc przez duze J.

Możesz mi przybliżyć co oznacza dostosowanie się do parametrów drukarki?
I jak dałeś za niego 10 baniek więcej niż za Musteka żeby używać go do
rozpoznawania tekstu (O TO pytał Donatelo) to masz pałę z ekonomii :-))). Ja
zanim kupiłem skaner porównywałem różne modele przez miesiąc, czy ty masz
jakieś porównanie ze swoim HP? Widziałeś jak skanuje UMAX, AGFA, Mustek
12000 (Primaxy to rzeczywiście g....;-))))? Ile kosztował Cię ten skaner?

--
====== Przy odpowiedzi usuń xxx-rated z mojego adresu =======
Bart (B.K.)