Nagrywarka Mitsumi CR-2801TE

Autor: Piecowski Janusz (szun_at_kki.net.pl)
Data: Sat 18 Apr 1998 - 23:53:55 MET DST

Czesc
Jestem swiezo upieczonym uzytkownikiem nagrywarki Mitsumi CR-2801TE.
Nagralem juz pare plytek bezblednie czy to audio czy zwykle CD-ROM. Jednak
ostatnio stanalem przed problemem nagrania plyty audio bez przerw miedzy
utworami i niewiem jak to zrobic. Wiem ze musze nagrac plytke w tzw trybie
"Disc On Once" lecz nie wiem czy mozliwosc taka istnieje w przypadku tej
nagrywarki. Nie wiem rowniez od czego to zalezy czy od nagrywaki
(sterownika) czy tez oprogramowania. Posiadam oprogramowanie: Win TO Go!,
WinOnCD v.3.5 OEM jak i Easy CD v.2.11c.

Jezeli ktos moglby mi pomoc z gory bardzo dziekuje.
Ewentualne odpowiedzi prosze na skrzynke.

Posiadam nastepujacy zestaw:
P-166MMX (podkrecony do 200 3x66MHZ), plyta ABIT PX-5, 64 MB RAM, 2 x HD (1
x 2,1GB Quantum i 1 x 1,0GB Seagate), CD-ROM x 24 Mitsumi, karta grafiki
Virge 2MB, dopalacz Diamond Monster, modem Zoom ComStar SVD, karta dzwiekowa
Aztech Waverider 3D.

Pozdrowienia dla wszystkich.
Janusz
szun_at_kki.net.pl