Re: Nokia 449 Xa Plus

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 18 Apr 1998 - 14:40:37 MET DST

Wit Witerski napisał(a) w wiadomości: <6h9lku$duo$1_at_rekin.onet.pl>...
>Bartłomiej Kosik (B.K.) wrote in message
><6h8k88$p6v$2_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
>

>Czym się różni ViewSonic od Panasonica Panaflat? Czy to są zupełnie inne
>monitory, czy mają coś wspólnego?
>Występuje mora?

Nie ma ŻADNEJ mory (chyba że się ubrała w moro i się maskuje ;-)), Panasonic
i ViewSonic to dwie różne firmy. ViewSonic jest of course Made in Taiwan (a
co teraz nie jest, chyba że in China), ale firma jest AMERYKAŃSKA z CA
(Kalifornii), natomiast Panasonic to chyba Japan. To są dwie różne firmy. Co
do jakości Panaflat to nie_wiem_nie_widziałem, ale mogę zapewnić Cię że
ViewSonic daje obraz SUPER.
Obraz Barb Wire (czyli ŻYLETA ;-))). Nie oddałbym go za żadengo szczeliniaka
z tymi paskami i za żadnego innego z tych jakie oglądałem dłużej niż 1 dzień
(oczywiście 15" - za dobrą 17 mógłbym się zamienić, najchętniej 17"
ViewSonic :-)) bo tyle potrzeba by ocenić monitor (IMHO of course).
Jak będziesz miał okazję to oceń, porównaj, warto...

--
====== Przy odpowiedzi usuń xxx-rated z mojego adresu =======
Bart (B.K.)