Re: Cennik

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 18 Apr 1998 - 15:13:13 MET DST

Wit Witerski napisał(a) w wiadomości: <6h9llo$duo$2_at_rekin.onet.pl>...
>Andrzej Ława wrote in message <3581035e.23403989_at_news.icm.edu.pl>...
>
>Jaki jest dla Ciebie odpowiednik PGP w zyciu nie-komputerowym?

On chyba nawet kartki do cioci znad morza śle pocztą dyplomatyczną..., albo
w paczce z bombą i ciocia ma klucze do rozbrajania.

>A jak sie nie podpiszesz PGP, bo bedziesz dzialac na komputerze kolegi, to
>co? List sfalszowany? Mamy dzwonic na Policje?

Już mu tłumaczyłem że na NEWS każdy się może podszyć pod niego, bo kto
sprawdza jego chore SUMY kontrolne... NIE DOCIERA, ja filtruję.

And once again for YOU, Mr. Ława
Chińskie przysłowie:
Jeżeli jeden człowiek mówi ci że jesteś osłem, nie przejmuj się,
Jeśli mówią tak wszyscy idź i kup sobie siodło...

>Wit Witerski <witw_at_kki.net.pl>

Pozdrawiam

--
====== Przy odpowiedzi usuń xxx-rated z mojego adresu =======