Re: napełnianie zbiorników tuszem, czy to możliwe?

Autor: Igor Zgola (izgola_at_geralt.fs-samba.com.pl)
Data: Sat 18 Apr 1998 - 19:30:46 MET DST

Kiedys takie cos robilem domowym sposobem, bo mialem stala potrzebe
drukowania na czerwono, wiec napelnialem zbiorniczki czerwonym atramentem.
Konkretniej rzecz biorac byl to czerwony Pelikan, ale mysle ze kazdy inny
tez by sie nadal. Wstrzykuje sie go strzykawka przez otwor w gorze
zbiorniczka (nie ten na srodku, tylko ten na rogu, ktory jest zamkniety z
tego co pamietam plastikowa kulka, ktora trzeba wepchnac do srodka).
Nastepnie otworek zaklejalem tasma klejaca.

Dzialo, ale:

1. Bardzo duzy problem byl z tym, zeby dzialaly wszystkie dysze (a to byla
560C). Czyszczenie pomagalo niewiele i tylko z tej przyczyny sie
zniechecilem do tego pomyslu z napelnianiem.

2. Co jakis czas atrament z takiego zbiorniczka wyjezdzal i zostawal syf w
drukarce i pod nia.

Moim zdaniem, w przypadku, kiedy ktos ma potrzebe drukowania w jednym, ale
innym niz czarny kolorze.

Igor Zgola
izgola_at_key.net.pl

P.S. Chetnie bym uslyszal jak sie napelnia w technologii, ktora gwarantuje
lepsze rezultaty niz moje.

Igor