Re: Problem z płytą główną YAKUMO ...

Autor: R. Żyłła (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Sat 18 Apr 1998 - 20:19:51 MET DST

At 11:32 98-04-18 +0200, you wrote:

> [...]

 Slabe kontakty np. zle wlozone karty.

>okazji

  nagrzewanie sie i utrata styku - byc moze zimne luty.

  Czyli moze chodzic o zasilacz.

>pomyslalem, ze jezeli sloty na SIMMy posiadaja jakas usterke, to wydaje mi
>sie, ze instalujac DIMMy w innych slotach bede mógl wywnioskowac, czy

  SIMMy i DIMMy wklada sie do tych samych slotow - jesli pod DIMM
  rozumiesz to samo co ja. Mala kartka z dwustronnie nalutowanymi
  koscmi.

>powinienem sprawdzic, czy mam paste silikonowa na procesorze. Oczywiscie
>kiedys mialem, ale okazalo sie, ze uzywanie jej odnioslo skutek odwrotny,
>tzn. izolowalo radiator od procesora. Pewnie mialem jakis pseudo-silikon, a

  Pasta powinna byc rozprowadzona cienko a po zalozeniu
  procesora i radiatora ten radiator trzeba recznie mocno
  przycisnac, zeby wycisnac spod niego nadmiar pasty.

  Dobrze tez jest recznie sprawdzic czy radiator na procesorze sie
  rusza. Jesli tak to zle.

  Z procesora nalezy tez pozdejmowac nalepki.
  Radiator nie powinien sie kiwac na procesorze.

>dzialala poprawnie przez jakis czas. Podczas czyszczenia styków, zauwazylem
>na waciku dosc duza ilosc zanieczyszczen i dlatego mam powody przypuszczac,

  mam nadziej eze uzywales prawdziwego spirytusu a nie denaturatu.
  Denaturat i metanol zawieraja drobny pylek zostawiajacy
  osad po odparowaniu

--
Romek      ~~~~ PeCetologia to nauka doswiadczalna ~~~~