Re: www.altech.com.pl

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Sat 18 Apr 1998 - 00:01:45 MET DST

> w koncu powstala pod frontpage:)
> karpio ale stronka pod wzgledem graficznym moze byc:))
> tylko ze ramki troche slabo zaprojektowane:))

> Gil! MarcinGil_at_yahoo.com

> Apache 1.1, jesli chcesz to Ci moge regularnie wykladac maszyne remote
-
> nie ma sie czym chwalic - amatorszczyzna. Jesli jeszcze raz puscisz
> reklame to wstawie sobie do crona zeby co godzine to robil...

> Strona napisana ze zlamaniem wszelkich zasad pisania stron poprawnych
pod
> wzgledem skladni. Obrzydliwe framki, tresc nieczytelna pod lynxem.
Poza
> tym firma nieznana i nie wiem skad nagle tak wielka i wspaniala (hehe)
> akcja reklamowa w internecie. Chociaz chetnie poznam wasze zdanie nt.
> sprzetu - oczywiscie liczymy na cos wiecej niz tylko ogolniki ;)

> pozdrawiam zlosliwie i prosze nie puszczac wiecej spamow,
> karpio

No i jeszcze jedno - po wybraniu "nasze komputery" z ramki po lewej
stronie w ramce po prawej pokazuje sie tekst bez tla i grafiki.Nie wiem
, czy to tylka ja tak mam , czy wszyscy.

P.S. w odnosnikach do grafiki uzywane sa male i duze litery.

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?