Re: Strzezcie sie piraci :-)

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 18 Apr 1998 - 00:51:16 MET DST

Mariusz Artur Borkowski napisał(a) w wiadomości:
<19980417114032Z88725-14363+3_at_elektron.elka.pw.edu.pl>...
>Zrodlo:
> Telegazeta TVP2 strona 447, 1998-04-16
>
>Tresc:
>
>WALKA Z KOMPUTEROWYMI PIRATAMI
>Samochody ze specjalnymi antenami moga juz wkrotce patrolowac
>ulice w poszukiwaniu uzytkownikow pirackich programow
>komputerowych - poinformowala agencja dpa, powolujaca sie na
>londynski tygodnik New Scientist. W publikacji twierdzi sie,
>ze uczeni z Cambridge opracowali sposob wprowadzania via
>software specjalnego kodu do fal elektronmagnetycznych
>emitowanych przez komputery. Na podstawie tego kodu, ktory moze
> [...]

Jak zaczną jeździć w Polsce to im aparatura zwariuje już przy włączeniu
:-))) i tak nikogo nie namierzą bo będzie za dużo źródeł tych sygnałów. To
typowe działania zastępczo - straszące w stylu: serwery z których ciągniesz
cracki wysyłają info o tobie do producentów. Zamiast wydawać szmal na
zabezpieczanie lepiej niech obniżą ceny, przynajmniej dla studentów... A
pozatym nawet gdyby, to ja wierzę że na technikę wymyśli się drugą technikę
i wszystko w tej wojnie zostanie constans, tylko cena programów znów
wzrośnie :-((, bo ktoś za to będzie musiał zapłacić.
Ja uważam że wydawanie przez firmy szmalu na zabezpieczenia antypirackie to
wyrzucanie go w błoto. Czy ktoś z was widział zabezpieczenie
nie_do_złamania? Oczywiście mówię o programach tzw. ogólnie dostępnych i
używanych. Ja osobiście nie i nie wierzę że coś takiego istnieje....

--
====== Przy odpowiedzi usuń xxx-rated z mojego adresu =======
Bart (B.K.)