Re: Cennik

Autor: Wit Witerski (witw_at_friko2.onet.pl)
Data: Sat 18 Apr 1998 - 09:34:43 MET DST

Andrzej Ława wrote in message <3581035e.23403989_at_news.icm.edu.pl>...

>I vice versa.

Nie zrozum mnie, zle, ale jakbys chcial sobie zalozyc filtr, na wszystkich
przeciwników UZYWANIA W NORMALNEJ KORESPONDENCJI podpisu PGP, to nie mialo
by sensu czytanie newsów przez Ciebie.
Z kolei, jezeli my Ciebie zignorujemy, to stracimy 2-3 posty dziennie...

Nie wiem ile postów wysylasz dziennie, jak jestes aktywny na newsach, czy
masz wielu znajomych z którymi korespondujesz poprzez e-mail, od kiedy masz
internet, itp., ale zastanów sie czy to nie jest przesada.

Jaki jest dla Ciebie odpowiednik PGP w zyciu nie-komputerowym?

A jak sie nie podpiszesz PGP, bo bedziesz dzialac na komputerze kolegi, to
co? List sfalszowany? Mamy dzwonic na Policje?

Wit Witerski <witw_at_kki.net.pl>
<strona GSM: www.kki.net.pl/witw>