Re: ATi 3D RAGE II + DVD - co o niej sadzicie ?

Autor: MTer (mter_at_friko2.onet.pl)
Data: Sat 18 Apr 1998 - 00:05:13 MET DST

Oczywiście że RangePro jest lepszy od Range II , ale porównaj sobie jescze
ceny .
Jeśli ktoś ma 8 baniek to oczywiździe że powinien pójść i kupić Xpert'a
 najlepiej AGP - to jest to! )
Jednek jak ktoś nie ma tylu pojemników na mleko to lepiej już kupić Range II
niż nap: S3Trio or 3Virge
około 320 zł Ati Charger 3D 4MB + DVD , to naprawdę niezły zakup .

MTer

Marcin Folek napisał(a) w wiadomości: <353688DC.EB4A1472_at_globalserve.net>...