Re: Zaklocenia podczas odtw. wavow

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Fri 17 Apr 1998 - 23:45:49 MET DST

> Tak, mad DX5 ale co to ma wspolnego - jesli mozesz: pare slow wiecej
> PLEASE!!!!!!

Prosze.Bawie sie przerabianiem wav'ow na mp3 , a czasami odwrotnie.Z
reguly slucham jakiej muzyczki , czy to poprzez Wedit (program do edycji
wavow dolaczny do SB16), czy tez winampa. Moj CD zle sciaga cdaudio i
jestem zmuszony do przesluchiwania sciagnietych utworow.W ktorym
momencie zauwazylem , ze jakiekolwiek operacje graficzne(skalowanie ,
przesuwanie a zwlaszcza manipulowanie suwakiem) powoduja dodatkowe
trzaski przy odtwarzaniu. Winowajca okazal sie DirectX, ktory
doinstalowal sie z "Age of Empire".I tu zaczyna sie problem , bo za
bardzo nie pamietam co zrobilem , zdaje sie ze albo wrocilem do starych
driverow , albo zainstalowalem dx5pl.W kazdym razie tykotanie
zniknelo.Poeksperymentyj troche i daj znac.

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?