Re: SIMM i DIMM ?

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Fri 17 Apr 1998 - 22:23:47 MET DST

Dnia Thu, 16 Apr 1998 15:05:02 GMT, XXXradekp_at_usa.net (Radoslaw
Poplawski) napisał:

>Sprawdz w instrukcji plyty glownej. Lub na stronie jej producenta.
>Jest to bardzo ladnie pokazane np. na stronach Chaintecha, ktora plyte ma
>mixing, a ktora nie.

No coz... w mojej instrukcji do 5TDM2 jest raz napisane "nie mieszać!"
a za chwilę "lepiej nie mieszać..." :)

PS. Zgubielem threada, w ktorym ktos mnie pytal, czy na tej plycie
jest LM78. Jest. Nie ma LM75 - tego czujnika pod Socket7 do mierzenia
temperatury (w instrukcji napisali 'optional'). Pozdrowienia,

Jacek Fiok, Warszawa
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
Poprawianie Win95 i inne formy rozrywki:
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/