Re: Funkcja oszczędzania ???

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 17 Apr 1998 - 02:00:51 MET DST

Naleśnik napisał(a) w wiadomości: <01bd695c$09c2a1e0$LocalHost_at_ss>...
>Mam P166, płytę główną SOLTEK z TX -em, oraz HDD Quantum ST UDMA 3,2 GB.
>Od pewnego czasu gdy funkcje oszczędzania wyłączą mi dysk twardy (mam
>ustawione 10 min ), a następnie zostanie on ponownie włączony, wiesza mi
>się komputer. Na moment przed zwisem dysk trochę pomieli i koniec, zostaje
>tylko twardy reset! Przeinstalowałem Win95, ale nie pomogło.
> Czy to może trzeba coś w BIOSie pogrzebać?
> Ale co ??

Wiem że jest jakiś patch dla starszych dysków (Winda daje HD chyba 7 sekund
na "powstanie zmartwych", niektóre się nie wyrabiają, i objawy są takie jak
piszesz ale ten patch przedłuża ten czas i wszystko jest OK. Nie wiem gdzie
to leży, bo się tym nie interesowałem, ale może ktoś podpowie, albo poszukaj
na jakiejś Windzianej stronie, może:

http://windows98.to.jest.to/
http://www.windows95.com/

ale nie wiem czy to tam leży