BIOS-jak zmienic ustawienia gdy...

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Fri 17 Apr 1998 - 12:46:29 MET DST

Andrzej Abraszewski wrote:

 AA> Toz to jakbym slyszal kogos z ekipy M$ ;-)

Próbujesz mnie obrazić? Uważam 'fuzję' FoxHoldings(d. FoxSoftware)-Microsoft za
największe nieszczęście w branży baz danych. Efektem tej 'fuzji' była śmierć
wersji DOSowej i UNIXowej Foxa. Ostatnia _sensowna_ wersja Foxa to 2.6a, a i to
tylko dzięki temu, że robiona w większości przez ludzi z FoxHoldings.

[...]

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl