Re: CD-ROM UMC (Hopaks)

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 17 Apr 1998 - 13:01:23 MET DST

> A ja mam toshv212.sys :) po zaladowaniu zajmuje 6kB RAMu i raczej
> dziala... chce ktoś? Mam wrzucić na WWW?

Kiedys jakis klient uparł się i testował kilka CD-ROM-ów różnych firm
(na prędkosć i dostęp) w dodatku na firmowych driverach i tych od
Toshiby (różnych wersjach). Wyszły ciekawe rzeczy ... ogólnie
najszybciej pracowały własnie na tym driver'ze. Dodam że jest to driver
od Toshiby 8x (z nowymi chyba też dodawany w katalogu ATAPI.OLD, nie
pamiętam bo niezaglądam na te dyskietki od dosć dawna). Oczywiscie
różnice były niewielkie, ale dla maniaków każdy kB i każda ms jest ważna
:).

Cooger