HP 600 i podajnik ...

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Fri 17 Apr 1998 - 15:10:35 MET DST

lluk wrote:

 l> Mam HP DJ 600 i problem... :-)
 l> Od jakiegos czasu drukarka nie wciaga mi papieru tak jak nalezy, czasem
 l> wciagnie, ale czesciej musze popychac reka :((((

Ot, nadmiar kredy w papierze wychodzi :-(

 l> Mam wiec pytanie czy ktos spotkal sie z taka sytuacja i czy jest
 l> jakis prosty sposob zeby drukarka dzialala jak nalezy.

Jest - kupić cienką gąbkę ścierną (nie papier ścierny - za cieńki), włożyć pod
rolki i wymusić zaciąganie papieru. Jako, że gąbka jest najczęście węższa od
papieru, to trzeba to powtórzyć dla wszystkich rolek po kolei.

 l> BTW to drukarka jest jeszcze na gwarancji, ale nie chce mi sie jej
 l> wiesc 70 km do sklepu

Jak na gwarancji, to wieź...

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)