Re: HP 600 i podajnik ...

Autor: KSi (sikorski_at_ksinet.univ.gda.pl)
Data: Fri 17 Apr 1998 - 15:34:43 MET DST

> Szmatka, spirytus, benzynka i wyczyscic gumowe rolki podajnika.
> W krancowych sytuacjach plotno scierne.

Rozumiem benzynkę na szmatkę, a spirytus...
A tak na poważnie to chyba wszystkie drukarki HP mają ten problem.
Jestem od dawna szczęśliwym :-) posiadaczem HP510 i dostałem od firmy HP
proste urządzenie do czyszczenia tychże rolek (odesłałem im kartę
rejestracyjną,
a oni sami, z własnej woli przysłali mi to cudo). Są to dwie blachy ze
sprężyną w środku
i materiałem ściernym na zewnątrz. Ze względu na niezbyt wysoki stopień
komplikacji urządzenie
jest kompatybilne chyba ze wszystkimi modelami, ja w każdym razie stusuję
je także u znajomych
w innych modelach i pomaga (na jakiś czas...). Warto więc może popytać po
okolicy...