dziwne wychodzenie z gierek

Autor: Piotr Kwietko-Bebnowski (pkb_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Fri 17 Apr 1998 - 15:15:23 MET DST

jakis czas temu prosilem o wyjasnienie takiej sprawy:
podczas grania w rozne gierki w dosie i pod winda
wywalalo mnie do systemu nagle i po cichutku.ktos
doradzil mi sprawdzenie czy jest ustawione dobre napiecie
dla procesora.jest o.k.,czyli 2.8 dla P200mmx.nie wiem
co jest.moze cos z pamiecia albo plyta glowna?tylko
kurcze nie pamietam jaka mam plyte (jakas VX chyba)...
jakby kto mial jakis pomysl co z tym zrobic bylbym dzwieczny.
jesli tak to prosze o odpowiedz na priva:

mailto:pkb_at_bg.univ.gda.pl
pepe