pytanko o odtwarzanie na nagrywarce

Autor: Piotr Kwietko-Bebnowski (pkb_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Fri 17 Apr 1998 - 15:32:45 MET DST

czesc
czy jesli bede uzywal regularnie nagrywarki do odczytywania
plytek cdrom,a robie to dosyc czesto,to zywotnosc
nagrywarki skroci sie drastycznie?ktos kiedys cos mi mowil
zeby lepiej dolaczyc extra czytnik ale ja musze miec kieszen
a nagrywarka chodzi sama na secondary.czy powinienem sie
jakos powazniej tym przejmowac czy moze to pic na wode?
bede wdzieczny za wszelkie info.prosze o odpis na priva:

mailto:pkb_at_bg.univ.gda.pl
pepe