Re: Problem z HDD partycja

Autor: Andrzej Abraszewski (abra_at_kki.net.pl)
Data: Fri 17 Apr 1998 - 09:04:31 MET DST

wars wrote:

> [...]

I bardzo dobrze.

Zapusc diskedytora (nu70).Niech odczyta strukture dysku.
I nic wiecej. Wyjdz. I norton commanderem odzyskuj wszystko
(najlepiej F6). Co pozostanie to mozesz ocenic czy wazne i
ewentualnie probowac dlubac za pomoca diskedytora.

Pozdrawiam
         A.A.

PS Mnie to sie udalo na dysku z trzema partycjami (DOS) po
przypadkowym zamazaniu pierwszego megabajata dysku. Cale szczescie
ze pamietalem (dosc dokladnie- co do K) rozmiar poszczegolnych
partycji . Za pomoca fdiska odtworzylem to sobie. Oczywiscie po
restarcie systemu nie formatowalem. Dysk byl 2.1GB odzyskalem 99 %.
Stracilem tylko cale windowsy. I tu moja rada dla robiacych sobie
optymalne partycje na twardzielu. pierwsza 256K jedynie dla
windows i jakis tam drobiazdzkow. W razie takiej wpadki jak moja
idzie sie uratowac. Jak to wyjdzie z jedna partycja ?. Nie wiem.
 Aha. Pomoglem sobie uzywajac drugiego twardziela z ktorego
wystartowalem system, diskedytora, nc i na ktory wszystko
przerzucilem. Potem oczywiscie format wszystkich partycji.