Re: ATi 3D RAGE II + DVD - co o niej sadzicie ?

Autor: Marcin Folek (folekm_at_globalserve.net)
Data: Fri 17 Apr 1998 - 00:40:28 MET DST

MTer wrote:

> Cóż , ci powiedzieć .
> Idź do kumpla który ma Virge i odpal , np: TombRider'a II , a potem
> pobiegnij do drugiego który ma Range II . Zobaczysz różnicę , gwarantuję .
> Testowałem obie te karty .... a zresztą chyba wiecie jak virge radzi sobie
> z 3D .
> PO PROSU JEST SUPER taki 3Dfx dla ubogich .
> Virge 2D ok , 3D poor .
> Range II 2D ok , 3D ok , + sprzętowe mpeg i możliwość podłączenia DVD ,
> ( przynajmniej w 3D Charger'ze ) .
Co w tym takiego super, zobacz cos na Rage PRo (Xpert_at_Work, Xprt_at_Play)
to dopiero ma wykop, jest troche szybsza od 3dfx pod Direct3d, ale
doluje ja OpenGl, chociaz na razie ATI wypuscilo wczesna bete. Ciekawe
co moze byc dalej. Rage Pro to calkim niezla karta. Rage Pro montuje w
swoich kompach IBM (Aptiva L i S) i w nowszych Compaq.

--
Kelof
mailto:folekm_at_globalserve.net