Parity error

Autor: Zbigniew Jatkowski (z.jatkowski_at_mailexcite.com)
Data: Fri 17 Apr 1998 - 00:44:26 MET DST

Od jakiegos czasu ok. 3 razy dziennie lub czesciej system (Windows NT
Server) informuje mnie uprzejmie niebieskim ekranikiem, ze wystapil
blad parzystosci pamieci oraz ze dalej to on juz nie bedzie pracowal.
Po czym zawiesza swoja dzialalnosc :(
Juz mnie to zaczyna wyprowadzac z rownowagi. Wczesniej czegos takiego
nigdy nie bylo. Komputer jest uzywany od roku ok. 9-10 godzin
dziennie.
Czy mogla sie uszkodzic plyta lub pamiec?
Co poczac?
Konfiguracja: plyta ATX Intel Advanced/ML Motherboard z chipset'em HX,
2x16MB ram NIE edo.

Zbigniew Jatkowski
www.polbox.com/z/zibek1/
UIN 10770700