Re: WKURZAJACE klawisze na klawiaturze Win95

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_friko2.onet.pl)
Data: Thu 16 Apr 1998 - 20:45:59 MET DST

Razu pewnego a konkretnie Tue, 14 Apr 1998 21:23:00 GMT,
krzybbdy_at_kki.net.pl (Krzysztof Babendych) napisal(a):

>Czy jest jakis program ktory wylaczy ten antyergonomiczny syf z
>klawiatury, a moze nawet przelaczy je tak, zeby dzialaly jak Ctrl lub
>Alt?

W Kernel Power Toys Malomiekkiego (nie mylic z Power Toys z TweakUI,
zegarkiem, flexiCD i innymi - KPT zrobili goscie od kernela) jest
programik pt. keyboard remap. Nie wiem, czy zadziala, bo ja mam
jeszcze klawiature bez tych wynalazkow, ale sprobowac warto, nie?
Natomiast programik Doswinky (tez stamtad) zadziala na mur - zluzy on
do wylaczania klawiszy windowsowych w sesjach DOSa, dzieki czemu nie
masz niespodzianek po nacisnieciu nie tego klawisza.
Pozdrawiam i mam nadzieje ze to wystarczy,
Mordazy von BinHex.

           mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.