Re: Drukarka Kyocera FS 600

Autor: Jarek Andrzejewski (jareka_at_dawid.com.pl)
Data: Thu 16 Apr 1998 - 20:45:23 MET DST

>Czy ktoś testował drukarkę Kyocera FS600? Mile widziane są wszelkie
Widziałem ją w działaniu raz. Podobała mi się, choc ten egzemplarz miał wadę: podczas
ruchu mechanizmu podawania kartek (znaczy od momentu pobrania kartki z podajnika do
momentu podania jej na "tacę") paskudnie piszczała. Brzmiało to jak pocieranie gumy o
szybę.

-
Jarek Andrzejewski
* nie odpowiadam na anonimowe listy prywatne *