Re: kontrola temperatury procka

Autor: Michal Kosnik (michal_at_ldhpux.immt.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 16 Apr 1998 - 20:38:43 MET DST

u mnie to wyglada mnieje wiecej tak 3 piny - +12v , masa , sense
a czujnika pod procesorem nie widzialem - a po za tym rogram do kontroli
wszystkiego stwierdza brak wiatraka i ciagle o tym informuje , natomiast
podaje temp. chipsetu jako ok 50 st i napiecia.....

widzialem b.drogie wiatraki z alarmem , ale czy byly one 3pinowe - nie
wiem , zastanawiam sie jak w zwiazku z tym podlaczyc mojego wiatraka od
i200 box (po podlaczeniu z plyty masy i 12 nie krecil sie , inny wiatrak
krecil sie "na popych"

      Michal Kosnik "Bruner" mailto:michal_at_ldhpux.immt.pwr.wroc.pl
                              http://www.immt.pwr.wroc.pl/~michal