Re: Plyta

Autor: MTer (mter_at_friko2.onet.pl)
Data: Thu 16 Apr 1998 - 18:06:42 MET DST

Witaj .

Jesli , chodzi o marke to spokojnie FIC niezla ( VOBIS jw. )
Ja akurat mam staruszke FIC PA2005 i nie narzekam ( szybka , i nowoczesna
 jak na tamte czasy ))
Chipsety Apollo sa ok , nie mialem zadnych problemów i ludzie których znam a
posiadajacy tez FIC'y
tez nie mieli .

Jednak radze ci na razie sobie darowac zakup plyty .
Ja na przyklad wole jeszcze poczekac na 100MHz , i dopiero wtedy kupie sobie
plytke .

Pozdrawiam .

MTer

mter_at_friko2.onet.pl

Piotr Sieklucki napisał(a) w wiadomoœci: <352FEDEE.34B92B96_at_polbox.com>...