Re: SIMM i DIMM ?

Autor: Tomasz Krawczyk (tkrawczyk_at_writeme.com)
Data: Thu 16 Apr 1998 - 13:18:31 MET DST

>Do 16 MB ramu SIMM dokupiłem 32 DIMM, nie polecano mi tej kombinacji
>niestety niewiem dlaczego,pecet wykrył nową pamięć i pracuje
>bezproblemowo.Czy ktoś wie czym grozi takie połączenie tych pamieci ?
>e-mail wmaciek_at_kki.net.pl

Po pierwsze DIMM ale EDO czy SDRAM - jesli EDO to chodzi na 5v i nie ma
problemu. Jesli SDRAM to jego nominalne zasilanie to 3.3V wiec moze Ci nagle
wyparowac - Takie ciche pstryk i dziura w ukladzie :))
Po prostu rozne zasilania.
Po drugie niemal zawsze SA problemy przy tak obsadzonych pamieciach. Wyjatki
w Windzie, system pracuje na 1/3 gwizdka - wolniej niz przy SIMM'ach ! itp.

Bardzo duzo zalezy od plyty glownej. Radze pozbyc sie 16 MB i dokupic
nastepnrgo DIMM'a
Tomasz Krawczyk
tkrawczyk_at_writeme.com
UIN - 1905051