Re: prośba o radę

Autor: P_at_WEL
Data: Wed 15 Apr 1998 - 20:31:09 MET DST

Jeśli chodzi o jakość to dobry wybór, ja mam 600 i nienarzekam, demonem
szybkośco o ona nie jest ale i zółw z niej też nie jest.
Ekonomiczna to one nie jest , kolorowy atrament to jeszce jakos jest ale
czarny idzie raczej szybko, spowodowane jest to tym, że drukarka zużywa go
trochę do czyszczenia głowicy a i zbiorniczek jest niewielki i na dodatek
wygląda to tak, że w środku pojemnika jest gąbka nasączona atramentem, i
nigdy do końca nie jest w stanie drukarka wyssać tego atramentu.