Skaner MICROTEK ScanMaker II XE

Autor: Pawel Lesniak (plesniak_at_supermedia.pl)
Data: Thu 16 Apr 1998 - 12:20:44 MET DST

Mam problem z tym sknerem.
Niedawno skradziono mi komputer mialem w nim karte
do tego skanera MS-PCZ. Niestety karta ta jest nieosiagalna.
Kupilem wiec SCSI. Kiedy wlaczam komputer na ekranie
wyswietla mi ze widzi skaner taki a taki
Pod win tez, natomiast zaden program nie widzi tego skanera
TWAINy wszystkie mam, a nawet z www microteka najnowsza wersja
scanwizarda. Niestety programy te twierdza ze moj skaner
nie ma ochoty z nimi rozmawiac.
Prosze pomozcie.
Dzieki
Pawel Lesniak