Re: SIMM i DIMM ?

Autor: A.Stankiewicz (as4_at_gpu.srv.ualberta.ca)
Data: Thu 16 Apr 1998 - 12:01:26 MET DST

Zbigniew Lukasiak <lukasiak_at_mikro.phys.uni.torun.pl> wrote in article
<6h4gvn$7nj$1_at_flis.man.torun.pl>...

> 1. dowiedziec sie jakiego typu pamiec DIMM posiadamy (np. SDRAM czy EDO)
> 2. przeczytac w instrukcji plyty czy mozna obsadzac jednoczesnie
> ____GNIAZDA_____ na SIMM i DIMM i ___JAKIEGO_TYPU_PAMIECI_MOZNA_RAZEM
> _UZYWAC___.

W opisie mojej plyty stoi, ze mozna (jest zworka do regulacji napiecia
zasilania),
a mimo to fachowcy, ktorzy instalowali SDRAM nie chcieli zostawic starej
pamieci
FPM. Chcialbym zaryzykowac i ja wlozyc. Tylko mam watpliwosci czy taka kom-

binacja nie spowolni systemu. Czy ktos ma jakies doswiadczenia?

Andrzej