Re: szukam 4 x pentium II

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Thu 16 Apr 1998 - 01:00:38 MET DST

Grzegorz Szysz/lo <znik_at_wbc.lublin.pl> writes:

> czy obecnie produkowane PII potrafia pracowac w grupach wiekszych niz
> po 2 procesory ? o ile mi wiadomo, to potrafi tylko Pentium PRO.

W zasadzie potrafi to wiekszosc wspolczesnych procesorow, i nie ma
tu jakiegos specjalnego ograniczenia do 2 lub 4.

Z drugiej strony, Pentium* maja w sobie takie patenty, ktore powoduja,
ze nie potrzeba takiego jak normalnie wsparcia dla SMP na plycie
- ale to wewnetrzne wsparcie ma ograniczenie na liczbe CPU
(2, 4 dla PPro).

Bez sensu moim zdaniem, ale jako ze jest to opatentowane, a plyty
dual nie musza miec wsparcia (bo przeciez CPU ma), to zadne inne
(nie-Intela) CPU nie moga chodzic w parach.

--
Krzysztof Halasa