Re: Siec w domu - Help !!!!!

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 16 Apr 1998 - 11:18:23 MET DST

Dnia Fri, 10 Apr 1998 00:19:44 +0200, Paweł Szóstak˙˙ napisał(a):

>serwer Proxy?

>Właśnie w ten sposób.

> A znasz może jakiś program pod Win95, który umożliwiałby
>Masquerading.

Nie.

>I czy to w ogóle byłoby lepsze rozwiązanie od Wingate
>(co by się na takiej zamianie zyskało?).

Lepsze dlatego, że nie trzeba używać specjalnych aplikacji, które korzystają
z proxy. Nie wiem, czy Quake dziala przez wingate... ale skoro ono działa
jako proxy, to nie powinien działać nawet zwykły windowsowy telnet/ftp...
Gdy masz masquerading, to praktycznie nie ma różnicy między takim stanem a
takim, gdzie masz bezpośrednie podłączenie do sieci.
Zwłaszcza, że będzie to działało szybciej niż wingate.

Pozdrawiam,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)6455787|
|mailto:joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl  http://linux.uci.agh.edu.pl/~joshua2/ |