Re: Trójwymiarowy potwór: było: SPRZEDAWAJCIE VOODOO 1 !!!

Autor: Trudny (trudny_at_netlimit.com)
Data: Thu 16 Apr 1998 - 09:56:55 MET DST


Witam

Troche danych:

Chipset VooDoo2 (3Dfx), w tym:
1 Pixelfx2 (generowanie obrazu)
2 Texelfx2 (tekstury)
wszystkie uklady 64 biowe.
RAMDAC: 135 MHz
Horyzontalna: 12kHz - 57,6 kHz
Odswiezanie: 60Hz - 120Hz

Pamiec:
W modelu X100 i XL100 (dolaczone gry - Heavy Gear (pelna), Need For Speed II
SE (pelna), Tomb Raider II (wersja OEM, dema: Joint Strike (do grania),
Flight Unlimited (do grania), Final Fantasy VII (do ogladania :), Daikatana
(do ogladanioa :)):
8 MB EDO DRAM, w tym 4 MB na obraz i 2 x 2MB na tekstury;
w modelu X200 i XL200 (z grami)
12 MB EDO DRAM, w tym 4 MB na obraz i 2 x 4 MB na tekstury.

Mozliwosci:
alpha blending,
edge anti-aliasing,
bi- and trilinear filtering (single pass),
Flat/Gouraud shading,
fogging,
hardware triangle setup,
MIP mapping,
multiple textures per pixel,
perpective correction,
texture mapping,
transparency (color & alpha),
Z-Buffering

ufff....

Rozdzielczosci:
640 x 480, 65k, od 60 Hz do 120 Hz;
800 x 600, 65k, od 60 Hz do 120 Hz;
1024 x 768, 65k, od 60 Hz do 85 Hz;

Ostatnia rozdzielczosc tylko dzieki zastosowaniu tzw. MegaMonster-Upgrade.
Polega na rownoleglej pracy dwoch kart Monster 3D II w jednym pececie (tryb
SLI - Scan Line Interleave)

Gwarancja na karte: 5 lat :))))))

i ciekawostka: jedna karta potrafi wygenerowac do 6 milionow teksturowanych
trojkatow na sekunde...

pozdrawiam,

Trudny
trudny_at_ums.gov.pl

jerzu napisał(a) w wiadomości: <6h3aq2$avi$1_at_helios.man.lublin.pl>...
>W/g Magazyn Rynku Komputerowego #4/98:
>
>"(Tu nazwa firmy) z Poznania, autoryzowany dystrybutor firmy Diamond
>Multimedia, od połowy kwietnia wprowadza do swojej oferty nowy
>akcelerator graficzny typu add-on - Diamond Monster 3D II X100.
>Sercem karty jest wysoce wydajny układ VooDoo 2. Monstera wyposażono w
>8 MB szybkiej pamięci EDO DRAM, w tym 4 MB na pamięć teskstur i 4 MB
>na bufor ramki (z wykorzystaniem Z-bufora). Ciekawostką jest funkcja
>MegaMonster, umożliwiająca połączenie dwóch Monsterów 3D II na jednej
>płycie głównej, pozwalająca na osiągnięcie obrazu o rozdz. 1024x768
>przy częstotliwości odświeżania na poziome 100 klatek/sekunde.
>Monster 3D II przyśpieszy działanie dowolnego oprogramowania
>wykorzystującego (...) Microsoft Direct 3D, 3Dfx Glide (VooDoo) oraz
>OpenGL.
>(...)
>Przewidywana cena nowego Monstera - od 250 do 275 USD + VAT (zależnie
>od wersji).
>(...)"
>
>
>I co wy na to ???????
>
>jerzu_at_priv.onet.pl
>
>
>
>



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:10:02 MET DST