Re: ATi 3D RAGE II + DVD - co o niej sadzicie ?

Autor: MTer (mter_at_friko2.onet.pl)
Data: Wed 15 Apr 1998 - 20:47:31 MET DST

>Nie wiem czy pamiętasz, że w Quake1 ( a może doom ;), a także w
>wyższych rozdzielczościach starsze ATi używały dziwnych spososobów i
>wszystko się rypało. Pytanie brzmi więc tak:
>Czy są jakieś kłopoty z tą kartą?
>Co w niej jest takiego cudownego (tv in/out, tuner, itp)?
>XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
>X_Pisz do mnie na:____________________X
>X_mskura_at_friko2.onet.pl MojUIN:4220477X
>X_!!!czyli usun xxx przed adresem!!!__X
>XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Cóż , ci powiedzieć .
Idź do kumpla który ma Virge i odpal , np: TombRider'a II , a potem
pobiegnij do drugiego który ma Range II . Zobaczysz różnicę , gwarantuję .
Testowałem obie te karty .... a zresztą chyba wiecie jak virge radzi sobie
z 3D .
PO PROSU JEST SUPER taki 3Dfx dla ubogich .
Virge 2D ok , 3D poor .
Range II 2D ok , 3D ok , + sprzętowe mpeg i możliwość podłączenia DVD ,
( przynajmniej w 3D Charger'ze ) .

Zdrówko .
MTer

mter_at_friko2.onet.pl